ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسر پاییزی ما

ماهان به روایت تصویر

1392/7/7 13:21
نویسنده : س.ح.ر
943 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آخرین عکسای 11 ماهگی رو می زارم niniweblog.com.. عشق ما دیگه داره به 1 سالگی نزدیک می شه 

مرد کوچولوی من

بهترین و خوب ترین حسو تو کل زندگیم با وجود تو تجربه کردم عزیزکم

 

دیکشنری جدید گل پسر ما:

چایی : تایی                داغ: داغ

افتاد:   اوتاد                 پیف پیف: بیف بیف

سیب : بیب                 دکی : دَ  ک   

کلا جدیدا هر چیزیو که می گیم فوری تکرار می کنه یا کلی توجه می کنه که چی می گیم

 

از وقتیم راه افتاده دلش می خواد فقط راه برهniniweblog.com

فیلما یا کلیپایی که تو گوشی هستنم خیییییلی دوست داره تا کلی وقت نگاه می کنه 

 

 

در این آشفته بازار

بودنِ تو

خوب بودنِ تو

شاید

تنها امید است

برای خورشید

که هر روز صبح انگیزه ای برای طلوع کردن داشته باشد...!!

 

 

قربون شکل ماهت بشم من

 

 

عشق خوشتیپ من

 

 

وای جوووون دلمی توووو


 

عشق من داره خودشو تو آینه نگاه می کنه


 

عاااااشق این عکسم (چشماشو تو آینه)

 

 

 قربون دستای کوپولیت بشم من

 

  

جوووووونم

 


  

niniweblog.comماهان و ماشینااااش niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داره الو می کنه عشقم 

 

 

مهمونی خاله مامانی 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماهان در حال خاموش و روشن کردن برق( عاااشق این کاره)

 

 

ای همیشه جاودانه در لحظه های من

غصه معنایی ندارد تا تومیخندی برایم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خدایا واسه همه چیز شکر

خودت همیشه هوامونو داشته بااااش

 

 وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ژاله مامان آیدا
7 مهر 92 21:47
عزیزم چه پسر ماهی داری خدا حفظش کنه لینکتون کردم


ممنون خاله جوون .. ما هم شما رو لینک کردیم
مامان بهراد
7 مهر 92 23:09
ااااااااااای جووووونم عزیزم هزار ماشاالله چه خوش تیپ این وروجک آدم می خواد بخوردش


مرسی خاله جوووون
مامان سهند و سپهر
8 مهر 92 9:57
واي عزيز دلم چقد تو ماهي ماهان جونم . قمبيلي خودم دلم مي خواد بغلش كنم بچلونمش حسابي. هزارماشلا خيلي جيگريه . خدا برات صحيح و سالم نگهشداره ماماني عزيزم چقدم خوش تيپه احسنت به اين مامان با سليقه
مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:22
قالب جدید خوشگل مبارکککککککککک
وای قربونت برم با این شیطنتا و عکسای خوشگلت عزیز دلممممممممممممممممممم


ممنون خاله جووونی
مائده(ني ني بوس)
8 مهر 92 16:09
چه نازي تو خاله جون.راستي منم لينكت كردما
الهام مامان یسنا
8 مهر 92 17:44
قربونت برم خوشتیپ. چه لباسای خوشگلی چه پسر ماهی. دلم آب شد برات خاله جون. قربونت برم با اون دستمال سرت که اینقدر بامزه شدی. جیگرم فدای او مژه هات که اینقدره خوشگله.
سحر جون حسابی این تپلی شیرین زبون رو ببوس.
دیگه چیزی نمونده به تولد گل پسر.


عزیزمی خاله جووونم .. شما همیشه لطف دارین .. ممنووووووون
مامان بهراد
13 مهر 92 11:06
سلام عزیزم..هزار ماشاالله به این گل پسر خوشگل و خوش تیپ..چه چشای نازی داره عزیزدلم.مامانی تولد من هم 23مهره.تولد ماهان جونم همیشه یادم میمونه.من هم لینکتون کردم


وااای چه خوووب .. ما هم تولد گل پسر شمارو یادمون می مونه .. ممنون خاله جوووونم
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 1:31
وای خداااااا چقدر عسلی عاشقتم خوشگل تپلییییی ماشالااااااا


مرسی خاله جون
خاله ی آریسا
14 مهر 92 10:25
چه ترافیکی شده با این همه ماشین
هرروز نازتر و جیگرتر میشی عزیزم


ممنون عزیزم
مامان سید عرشیا
15 مهر 92 13:20
عزیز خاله ماشالله چه تیپی داری .از اون دخترکش ها میشی ها. عزیزم یک ماه دیگه تولدت هست.پیشاپیش تولدت مبارک باشه.


ممنون خاله جوون .. شما لطف دارین ..
ممنوووووون که یادتون بوود
مامان محمدرضا
15 مهر 92 13:45
چه ماشینای خوشکلی چه پسر تپلوی خوشمزه ای!!!!!!!!!
خوش تیپ


مرسی خاله .. قابل نداره
شیما مامان شاهین کوچولو
19 مهر 92 0:01
وای خدای من چه پسر خوش تیپیییییییییییی خدا حفظش کنه خیلی جیگرههههههههه


ممنون خاله جووون .. مرسی که اومدین