ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر پاییزی ما

سفر به مشهد + شمارش معکوس تولد ماهکم

1392/7/16 17:07
نویسنده : س.ح.ر
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مرد کوچولوی من بالاخره رفت مشهد .. طی یه سفر یهویی

این مدت هی جور نشده بود تا الان که امام رضا عشق ما رو طلبید

و مشهدی ماهان شدی دیگهniniweblog.com

کلی اونجا با بابایی تو صحن ها راه می رفتن و ماهانم حسابی ذوق زده ...

عزیز دلم عااااشق برق و اونجا کلی برق دید 

ایشالله زود زود دوباره میری قشنگم

عکس بالایی هم تو آتلیه مشهد گرفته شد .. عاشقتم حاج اقاااniniweblog.com

و اینکه شمارش معکوس تولد ماهان شروع شده و داریم به 1 سالگی نفسم نزدیک میشیم niniweblog.com

خیلی زود گذشت ،کنار تو بودن همه چی رو آسون کرد 

گذشت روزا رو ...

سختی هارو ...

مشکلاتو...

و خیلی چیزای دیگه 

با وجود تو واقعا می شه به مشکلات دل بست .....

 و اینکه....

دندون بالاییت کلی سفید شده و اذییت می کنه اما بیرون نمیاد niniweblog.com

اولین مرواریدت می خواد از بالا در بیااااد 

 

عکسا زیاد بود مجبور شدم بزارم تو ادامه ی مطلبniniweblog.com

بفرمایید داخل....niniweblog.com

 

شکلک های محدثه

 

 

 

حالا عکسای عشقم از حرکت تا برگشت 

ماهکم عقب ماشین لالا کرده niniweblog.com

قربون شکا ماهت برم من

 

 

ساعت های اول رسیدن به مشهدniniweblog.com

 

 

فدای این خنده هات بشمniniweblog.com


 

 

وااای جووون دلمی توووniniweblog.com

 

 

روز اول سر میز صبحونهniniweblog.com

بخورمت فسقلی من .. اونجا بهش می گفتن سر کاروان .. همیشه رو یه صندلی جدا آخر میز می نشست

 

 

میمیرم واسه این لوس بازیااااات عشق من

 

 

تو صحن امام رضا ( دست در دست بابایی )niniweblog.com


 

niniweblog.comپدر و پسری ( عااااشقتونمم)niniweblog.com

 

 

ماهان و امام رضا .. خودش همیشه نگهت داره عزیزکم


 

وروجک شیطون من ( تو صحن باب الجواد )

niniweblog.comقربون اون لبات بشم منniniweblog.com

 

 

خوردن داریاااااا

 

 

ماهان و باباniniweblog.com

 

 

فدای تووووniniweblog.com

 

 

جیگر این چیز خوردنتو عشق منniniweblog.com

 

 

ماهک و پارمیداniniweblog.com

 

 

دورت بگردمniniweblog.com

 

 

ماهان تو رستورانniniweblog.com

 

 

تو راه برگشت .. آقا ماهان در حال انتخاب غذاااniniweblog.com

 

 

من به قربون این لپای سوختت niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:39
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .

روز کودک مبارک . . .

ماهانم روزت مبارک

قربونت برم مشهدی ماهان. عاشقتم خوشگل خاله

زیارتتون قبول سحر جون






ممنون مامانی .. روز یسنا جووونم مبارک

مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 10:57
زیارت قبول عزیزمممممم
چه عکسای خوشگللیییییی
همیشه به سفرای خوببببببببببب
روزتم مبارککک فدات شممم


مرسی خاله جوون .. ممنون
مامان آروین
19 مهر 92 11:40
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی
زیارت قبول آخ جوووووووووووووووووون یه تولد دیگه
جلو جلو تولد عسلیمو تبریک می گم هزارتا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس



مرسی خاله جوووونی .. مرسی واسه دعای قشنگتوون ..
بابت تبریک تولدم خیلی خیلی ممنون ..
شیما مامان شاهین کوچولو
20 مهر 92 0:38
من این پسر خوش تیپو لینک میکنم بازم بیام ببینمش
خاله ی آریسا
23 مهر 92 11:24
زیارت قبول مشهدی ماهان

مثل همیشه شیرین و نازی عزیزم

تولدت پیشاپیش مبارک ایشالله تولد 100 سالگییییییت




ممنون عزیزم .. مرسی خاله جووون


مامان امین
23 مهر 92 12:19
حاجاقا ماهان زیارتت قبول وروجک خوشتیپ


ممنون خاله جووونم
مامان بردیا
13 آبان 92 1:06
مامان بهار
21 آبان 92 0:38
عزززززززززززززززززیم حیف شد کاش میدونستم و میشد که ببینمتون و وروجکم رو از نزدیک گاز بگیرم حالا امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و خاطره ی خوبی داشته باشین از مشهد
س.ح.ر
پاسخ
آره واقعا .. ما هم خیلی دوست داشتیم شمارو از نزدیک ببینیم .. ممنون جای شما خالی بوود ..
گوگـــــــــــــولی
26 آبان 93 16:02
ای جونــــــــم ماهان عســــــــــــلی الهی من فدا ی اون لپای قندش ادم دوس داره اون چشارو بخوره لینکتون میکنم که همیشه بیام به پسر نازم سر بزنم (البته با اجازه مامانی) خوشحال میشم بمنم سر بزنی
س.ح.ر
پاسخ
فدای شما .. باعث افتخاره ما هم لینکتون می کنیم