ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسر پاییزی ما

لمس بودنت مبارک پسر 1 ساله ماا

1392/7/23 23:39
نویسنده : س.ح.ر
833 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

قشنگترین بهانه زندگیم 

زیبا ترین آفریده ی خدا

بهترین دلیل برای بودن من

مهربان ترین موجود روی زمین

و 

بزرگترین دلخوشی زندگی من 

تولدت مبارررررک  بزرگ مرد من

 

 

 

خدااااااا بابت هدیه به این بزرگی بی نهایت ازت ممنونم 

 

 

 

 

ماهانم 

تو یه قطره از خداااایی

 

 

 

می دانی ؟

از هر طرف که فکرش را می کنم

می بینم چه خوب است که هستی

می بینم چه خوش است خیالِ چشمانت

می دانی ؟

از هر کجا که می روم

مسیر ختم می شود به تو

و این لابد یعنی

من راهی جز به تو فکر کردن ندارم

می دانی ؟

من تو را از پاییز شنیده بودم

از همان وقت که چشمانم را بستم

و نفس کشیدم هوایِ دوست داشتنت را...

می دانی ؟

تو بی انکه بدانی برایم خانه ای ساختی

که من هر روز دارم در آن برایت 

زندگی می کنم....

 

 

 

 

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی....


niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

niniweblog.comفوق الاده خوشحالم از بودنت قشنگترینم niniweblog.com


 

به جز حضور تو،
هیچ چیز این جهان بیکرانه را جدی نگرفته ام،
حتی عشق را...

 

 

تولدت مبااااااااارک

 

تو که با خنده هات نشستی تو قلبم

با تو یه زندگی نجات پیدا کرد

 

 

 
 
 
می میرم واست عشقم
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان یسنا
25 مهر 92 14:32
ماهان جونم عزیزدلم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی تپلی جونم. قربون چشمهای خوشگلت برم من.
سحر جون تولدت گل پسری مبارک انشالله دامادش کنی.



قربونت برم عزیزم .. خدا نکنه خاله جووونی
مرسی از مهربونیت
مامان امین
26 مهر 92 9:15
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررک ماهان خوشگلم
ایشالا 120سال با شادی وموفقیت های فراوان زیر سایه مامان و بابا زندگی کنی.این دسته گل هم کادوی نولدت عسسیم


ممنوووووووون خاله جوووونم .. مررررررسی عزیزم
لطف دارین شما
ترکان
26 مهر 92 14:31
تولدت مبااااااااااااااااااااارک


ممنون عزیزم
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 14:46
تولدت مبارک قربونت برمممممممممممممم
ایشالا تولد 10000 سالگیشششششششششش
شاد باشید سحر جونننننننننننن


قربونت برم خاله مرجااان .. ممنووون .. شما هم همینطور
مامان محمدرضا
26 مهر 92 23:50
ماهان جونیییییییییییی تفلدت مبارک


ممنون خاله جوون
مامان سهند و سپهر
27 مهر 92 9:04
تولدت مبارك ماهان خوشگل خالهههههههههههه
الهي 200 ساله بشي عزيزم . زير سايه مامان و بابا.
بوسسسسسسس
قربون چشاي خوشگلت عزيزم . خيلي عكسهات نازه . چون خودت نازي. جيگر كوچولو . مامان سحر از طرف من بچلونش حسابي


ممنون عزیزم .. شما همیشه به ما لطف دارین خاله جووون .. خدا نکنه عزیز دلم .. .. مرسی از این همه مهربونی
خاله ی آریسا
27 مهر 92 11:11
تولدت مبارک ماهان کوچولوووووووو
ایشالله تولد 100سالگیت عزیز دلم ایشالله همیشه لبت خندون باشه خوشگلم


ممنون خاله جوون .. مرررررررسی عزیز دلم