ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پسر پاییزی ما

به تو،از تومینویسم..به تو ای همیشه در یاد

1392/8/14 20:55
نویسنده : س.ح.ر
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

بیمار خنده های توام 

                          بیشتر بخند نازنینم  ...

 

 

 

 

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字اومدم تا یه سری از کاراتو بگم عزیزکم

گفتم شاید یادم بره

دندون دومتم  27 مهر بود که درومد .. الان دیگه پایینی ها داره بیرون میاد

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字لغت نامه جدید عشقم و کارایی که می کنه :

サイコー のデコメ絵文字نترس : نَ تَس  

サイコー のデコメ絵文字 نکن : نَ نُ ن

サイコー のデコメ絵文字توتو : توتو

サイコー のデコメ絵文字عمه تبدیل شده به مَمَ ای 森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字

サイコー のデコメ絵文字نیست : نییییس ( با حرکت دست .. قربون این دستای کوچولوت بشم )

サイコー のデコメ絵文字رفت :  دَ ف

サイコー のデコメ絵文字اومد : مَ د

サイコー のデコメ絵文字بیا : بیاااا بیاااا   ( اینم با حرکت دسته )

サイコー のデコメ絵文字دیدی : دید با یه صدای فوق الاده نازک که آدم دیونت میشه

 

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字عاااشق راه رفتنی .. همش دلت می خواد راه بری تا یکیم میبینی میگی دَ َ َ ک

وقتی می گیم یک فوری خودت می گی دو و بر عکسش

می گیم 9 و 9 و 9  با یه حالت خیلی باحال دَه و دَه و دَه

می گیم بابایی چی بهت می گه می گی نَنُن یعنی نکن ( هی می خواستی یه کاری کنی بابایی بهت گفته نکن )

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字می گیم الگی گریه کن قیافتو یه جوری کنی که آدم از خنده می میره صدای گریه هم مثلا در میاری

میگیم الکی بخند یه پوز خند میزنی .. آخه میمیرم واسه تو فسقلی با این کارات 

هر دفه خواستی بری دست به چیزی بزنی گفتیم نَه نَه نَه الان خودت می خوای دست بزنی

قبلش می گی نَه نَه نَه بعد کار خودتو می کنیزبانکده محصل

هر عکس مردی که می بینی می گیم این کیه می گی بابایی

کنترل و می گیری طرف تلویزیون و می خوای مثلا شبکه عوض کنی

صلوات که می فرستین آخرش بلند می گی : مَ مَ د 

یاد گرفتی سینه میزنی .. بابا که می خونه پشت سرش می زنی رو شکمشو میری

حسابی واسه خودت مردی شدی .. اگه اسباب بازی ها کنارت باشه تا کلی وقت مشغولی و اروم زبانکده محصل

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字وقتیم داری راه میری یکی میاد رد می شه مثه اردک پشت سرش راه می افتی .. قربونت برم من الهی

اینا رو که دارم می گم دلم واست ضعف میره ..

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字باید باشی و ببینی من چی می گم 

باید باشی ببینی چقدر وجودت خوووبه

چقدر وقتی هستی آرومم 

وجودت بهم آرامش میده .. یه آرامش خاص یا بی دغدغه 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字همیشه بمون واسم همه کسمی تووو کوچولوی من

 

کجا من از تو توانم برید رشته ی مهر

                                            خدای، تار وجود مرا به زلف تو بست 


 

خییییییلی دوست داااارم فرشته ی من 

 

森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字گل من آخر هفته ی تولدت یعنی 26 رفتیم تو باغ بابا جون که واسه دندونت آش بپذیم 

کلی خوب بودو خوش گذشت 

یه مراسم کوچولوی ساده .. آش رو هم به فامیلای نزدیک دادیم

الان دیگه 4 تا دندون در آورده .. تو فاصله ی کم .. البته هر کدمش با تب همراه بود

فدای خودتو دندونات 

یه چند تا عکس از اون روز میزارم 

قربونت بشم من

 

サイコー のデコメ絵文字موشی موشی サイコー のデコメ絵文字

 

キラキラ、お花 など のデコメ絵文字سر سفره .. من دورت بگردم キラキラ、お花 など のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

キラキラ、お花 など のデコメ絵文字اینم از آشキラキラ、お花 など のデコメ絵文字 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 3:31
ای جون دلم قربونت برممممممممممممم با این حرف زدنت خوشگلمممممممم ماشالااااااااااااااااااااااااااا


خدا نکنه خاله جوون .. مرسی
مامان شایان(زهرا)
15 آبان 92 11:01
وای خدا چه بانمک حرف میزنه این پسر خوشمل


مامان محمدرضا
18 آبان 92 8:17
شیرین زبون دندونیت مبارک
مامان سهند و سپهر
19 آبان 92 8:58
واییییی که من عاشق چهره این پسر خوشگلم
جانشو بشم خیلی ماشالا نازه
تنش سالم و لبش خندون در پناه خدا


ممنون خاله جوووون .. ما هم عااااشق شماییم
مرسی
مامان مينا
30 آبان 92 13:35
اي جووووووووووووونم عزیزم مرواریدای قشنگت مبارک اخ که چقدر بانمک حرف میزنی سلامت باشی عزیزم
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جوووونم
مامان فائزه
1 آذر 92 0:26
چه گل پسر خوشتیپییییییییی
س.ح.ر
پاسخ
ممنوووون خاله جووون