ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسر پاییزی ما

بزرگ مرد کوچک من...

1392/10/5 20:12
نویسنده : س.ح.ر
858 بازدید
اشتراک گذاری

 

 かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字かわかわ のデコメ絵文字

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

 تا همه بشنوند صدای خنده هایت را...

 صدای همیشه خوب بودنت را...


 

عزیز روزگار منサイコー のデコメ絵文字

بزرگ شدنو مرد شدنتو روز به روز داریم به چشم می بینیم

این بهترین دلخوشی ، بهترین آرامشه

حرفایی که می زنی و کارایی که می کنی حسابی ذوق زدمون می کنه 

وقتی هستی فقط و فقط با تو سرگرمیمو حواسمون به توئه

هر کلمه ای رو که می گیم تکرار می کنی

مثل ایناا ( جدیداشه )

サイコー のデコメ絵文字باز و بته ( باز و بسته )            サイコー のデコメ絵文字 مایین و بایا ( پایین و بالا )

サイコー のデコメ絵文字دیخت ( درخت )                     

 

و این روزا یه اتفاق بد کوچولو واست افتااد که اصلا دوست ندارم اینجا خاطره بد بنویسم 泣く、気持ち のデコメ絵文字

اما واسه اینکه شاید یه زمانی اینجا رو بخونی و بدونی یه مو قع هایی تو زندگی هم ممکنه

اتفاق هایی که نسبتا خوب نیست واسه هر کسی بیوفته  واست می نویسم .. تا بدونی خدا همرات بوده و هست 

حواسش هم به تو و هم به هممون هست

هوامونو داره و بعضی مو قع ها هر چقدرم که شکر کنیم کافی نیست

 

یه تاب خونه ی باباجون هست که یه فنر بالاش داره 

2 شب پیش که مثل همیشه داشتی تاب بازی می کردی و هی می خندیدی و خوشحال بودی

یه دفه فنر بریدو تاب افتاد   ... بمیییررررم برات 悲しい のデコメ絵文字悲しい のデコメ絵文字悲しい のデコメ絵文字

با صورت خوردی زمین .. اینقد سریع این اتفاق افتاد که اصلا نفمیدیم چی شد

اول گریه کردی و ترسیده بودی و چیزیت نبود

بعد یهووی از دماغت خون اومد به خاطر ضربه ای که خورده بود

الان که دارم اینارو می نویسم داره دستام میلرزه .. خیلی بد بود خیلی顔。困る のデコメ絵文字

حسابی همه ترسیده بودیم .. زودی آمادت کردیمو رفتیم بیمارستان و دکتر معاینت کرد و گفت خدارو شکر چیزی نیست

اما باید از سرت عکس بگیرن .. با کلی گریه و به سختی از سرت عکس گرفتن و نشون دکتر دادیم

و خدارو شکرررررر چیزی نبود و فقط به دماغت ضربه وارد شده بود که خون افتاده بود泣く((T_T)) のデコメ絵文字

اینقد اونجا خدا رو به همه قسم دادیم و دعا کردیم که چیزیت نشده باشه 

این اتفاق و عکس گرفتن و بیمارستان رفتن شاید 2،3 ساعت طول کشید اما یه عمر گذشت واسه ما

باید واسه سالم بودنت سجده شکر به جا اورد 今日の新着です♪ヽ(´▽`)/貰ってくださーい のデコメ絵文字

امروزم واست گوسفند قربونی کردیم 

امیدوارم که دیگه هیچ وقته هیچ وقت این اتفاق ها واست نیوفته 

خدا همیشه کنارت باشه و مواظبت باشه .. ما سپردیمت دست خودش今日の新着です♪ヽ(´▽`)/貰ってくださーい のデコメ絵文字

خداااایا بیشتر از همیشه شکر .. واقعا ازت ممنونم که ماهان الان سالم و سلامت کنارمونه 

خودت هواشو داشته باش .. اگه یه موقع ما در حقت کوتاهی می کنیم اینجوری امتحانمون نکن که 

خیلی سخته .. 

بزرگ مرد کوچولومون میسپریم دست خودت 

 

حالا یه چند تا عکس بزارم از این حال بیایم بیرون 

الهی که من دورت بگردم  ماهکم森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字

 

サイコー のデコメ絵文字عشق من در حال بازیサイコー のデコメ絵文字


 

فدای موهات بشم که بلند شده

( البته بابایی واست کوتاه کرد قرار بود فقط جلوشو کوتاه کنه اما همشو  کوتاه کرد  زبانکده محصل  )

 

 

かわかわ のデコメ絵文字من پر از دردم ، پر از دردم ، پر از دردم ولی ...

تا نگاهت می کنم انگار یادم می رود かわかわ のデコメ絵文字


 

サイコー のデコメ絵文字می میرم واسه این چشمای معصومت ، واسه صورت مثل ماهت ماهکمサイコー のデコメ絵文字

 

 چی شدی قربونت برم 森ガール かわいい 静止 のデコメ絵文字


درحال کلیپ دیدین 

( راحت ترین راه غذا دادن بهت )

 

 اینجاام داره ماست می خوره  .. عاااشق این مدلی ماست خوردنه 

عزیزمی تو آخه فسقلی

 

(タイトルなし) のデコメ絵文字(タイトルなし) のデコメ絵文字(タイトルなし) のデコメ絵文字مــاهــــــانـــم 

دوســــتــــ دارم بیـــشــتــر از اون چـــیزی که فــکرشــو کنــی

 

و ...

مثل همیشه 

خدایا شکر به خاطر همه چی...

شکرت که هیچ اتفاقی واسه ماهان نیوفتاد و الان خوبه ... 今日の新着です♪ヽ(´▽`)/貰ってくださーい のデコメ絵文字

 

=?utf-8?B?44Oh44O844Or?= のデコメ絵文字چنتا از پستای قبلی تاریخاش اشتباه شده بود .. یعنی اون روزی که من پست گذاشتم نبود

واسه همین واسه هر دفعه خودم اینجا بازم تاریخ می زنم ...

امروز : 5 دی 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مرجان مامان آران و باران
6 دی 92 12:51
14 ماهگیت مبارک عشقممممممم قربونت برم عاشقتمم خوشتیپ خوشگللللللللم ای وای خیلی ناراحت شدم عزیزم بلا دور باشه ایشالا خدا خیلی رحم کرد شاد باشید عزیزممممم
س.ح.ر
پاسخ
مرسی عزیزززم .. خدا نکنه آره خدا رحم کرد .. خداروشکر ممنوووون خاله جوون
مهدیه مامان امین
7 دی 92 12:08
عزیز دلم ماهان مامانی خیییییلی ناراحت شدم ولی خدارو شکر که به خیر گذشته . میگم واقعا کار ما مامانها سخته چون یه لحظه که از چشممون دور میشن هر لحظه ممکنه یه اتفاقی بیفته. خدا خودش همیشه نگهدار نازدونه هامون باشه. خوشگلم ماست خوردنت خیلی بامزه است.
س.ح.ر
پاسخ
آره خداروشکر به خیر گذشت .. واقعااا ممنون خاله جووووون ایشالله
الهام مامان یسنا
7 دی 92 15:04
ای جانم عزیزدلم. بمیرم الهی برای تپلی جونم این اتفاق افتاد. خیلی کار خوبی کردی سحر جون قربانی داده بلا ازش دور میشه. ماشالله ماهان جونم تپلیه و مثل ماه میمونه خوب چشم میخوره دیگه اتفاقا یسنا هم هفته قبل داشت بازی میکرد که پاش لیز خورد با گونه خورد به میز اینقدر بد ضربه خورد که همون موقع باد کرد و کبود شد بردمش دکتر گفت استخوان گونه اش کوفته شده طول میکشه تا کبودی و ضربه اش خوب بشه به ما خیلی خدا رحم که با اون شدت اگر به چشمش خورده بود که دیگه من خودم اینقدر گریه کرده بودم از یسنا بدتر. انشالله دیگه هیچ وقت از این اتفاق ها برای گل پسرمون نیافته همیشه صحیح و سلامت باشه. قربون ماست خوردن این وروجک برم من. این ماست خوردن یا ماست مالی کردن
س.ح.ر
پاسخ
آره خاله جووون .. خدارو شکر به خیر گذشت .. خیلی بده .. وقتی یه اتفاق واسشون میوفته آدم خودش بدتر از خود بچه درد می کشه ایشالله که هیچ نی نی این اتفاقا نیفته خداروشکر واسه یسنا هم به خیر گذشته همیشه واسش صدقه بزارین بیشتر ماست مالی
مامان شایان
8 دی 92 1:16
خدا رو شکر که چیزیش نشده ماهان جون.خدا خودش مراقبه همه بچه ها باشه
س.ح.ر
پاسخ
آره خداروشکر .. ایشالله
مامان بردیا(a)
8 دی 92 22:35
سحر جونم خدارو شکر چه لحظه های سختی رو گذروندیخیلی خوب کاری کردی قربونی دادین از طرف من ببوسیدش
س.ح.ر
پاسخ
واقعااا .. خدارو شکر ب خیر گذشت .. ممنون خاله جوون
مامان لي لي
9 دی 92 13:14
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
س.ح.ر
پاسخ
خیلی قشنگ بوووود ممنون عزیززززم .. مهربون
مامان لي لي
9 دی 92 13:15
سحر جون خداروشكر كه به خير گذشته ببوسش از طرف من
س.ح.ر
پاسخ
آره خدارو شکر ممنووون
مامان لي لي
9 دی 92 13:17
قربون اون ماست خوردنت بشم من خالههههههههههه.... چقدر سوئي شرت آت بهت مياد نفسم..... ماماني پستت مثل هميشه عالي بود
س.ح.ر
پاسخ
خدا نکنه عزیزممم .. ممنووون خاله جوون فدای شمااا
مامان آروین
9 دی 92 22:52
سلام پسر خوشگل 14 ماهه ناز و دوست داشتنی و خوردنیم سلام دوست عزیزو ماهم سحرجان با تاخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
س.ح.ر
پاسخ
ممنووون عزیزززم .. واسه شما هم همینطور ببوسین آدرین جونوو
مامان لي لي
10 دی 92 2:12
خواهر قربوني كردين يا عقيقه؟؟؟ آخه به من گفتن عقيقه خيلي خوبه
س.ح.ر
پاسخ
قربونی کردیم عزیزم ..آخه نذرش کردیم وقتی اینجوری شد آره عقیقم خیلی خوبه .. اونم قرار شد تا چند وقت دیگه انجام بدیم .. یه سری آداب خاص داره .. ولی در کل می گن بچه رو از همه بلا ها دور می کنه خیلی خوبه اگه انجام بدین
مامان بهراد
11 دی 92 1:56
اون کامنتی که بی نام ونشون بود برای من بوددددد
س.ح.ر
پاسخ
کدومش عزیزززم ؟؟
مامان لي لي
12 دی 92 1:58
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیز دلم .. مرسی ی ی فدات شم
مامان آروين
13 دی 92 12:36
فدات بشم عزيزم پسر خوشتيپ و خوشگل ايشالا هميشه شاد و سلامت باشى بلا ازت دور باشه سحر جان خدا را شكر به خير گذشت دركتون ميكنم اون لحظه چه حالى داشتى چون اين اتفاق سر ما هم اومده اون موقع آروين ٩ماهش بود خدا حافظ و نگهدار همه بچه ها باشه
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزززم .. آره خدا بهمون رحم کرد ایشالله
خاله ی آریسا
14 دی 92 14:57
ای فسقلی حسابی دل مارو بردی با اون تیپ اسپرتت واااای ماست خوردنشو ببین من عاااشق این جور غذا خوردن نی نی هام
س.ح.ر
پاسخ
عزیزمی خاله جووون .. ممنون
مامان لي لي
15 دی 92 21:13
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوستت دارم دوست خوب و عزيزم
س.ح.ر
پاسخ
فدای تو مهربووون منم دوستت دارم عزیززم
مامان لي لي
15 دی 92 21:13
سلام خواهر جوني خوبي؟؟؟ ماهان جونممم خوبه؟؟؟؟؟؟ ببوسشششششششششش
س.ح.ر
پاسخ
سلااام قربونت برم .. ممنون همه خوبیم خداروشکر ممنون شما هم اواااایی رو ببوووس عزیزززم
مامان لي لي
18 دی 92 2:25
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
س.ح.ر
پاسخ
فدای تو بشم لی لی جووون .. توام همیشه واسه من دوست داشتنی و موندگاری
شیما مامان شاهین کوچولو
18 دی 92 18:05
یعنی من درسته بخورمت بازم کمه...بس که شیرینی
س.ح.ر
پاسخ
عزیزمی خاله جوون
ماجون
3 بهمن 92 1:17
وای چه پسر نازی خدا واستون نگهش داره به ماهم سر بهورا اضطراب گاوچران زن
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزم .. وبلاگتوونو اشتباه وارد کردین