ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر پاییزی ما

روز های زمستانی ما در کنار دوست داشتنی ترین موجود دنیا

1392/10/20 23:16
نویسنده : س.ح.ر
610 بازدید
اشتراک گذاری

تویِ شیرینی، تو اول! قند، دوم می‌شود

 مزه ی سوهان اعلا پیش تو گم می‌شود

 

 بین قُطاب و گز و نُقلِ محلی ساده است

 حدس اینکه طعم لبهای تو چندم می شود !

 

 

 

اول از همه کریسمس مبااارک .. سال 2014 شروع شدو بالاخره از 2013 اومدیم بیرون ..

 

 

این روزهای زمستونی کنار عزیز دلمون داره می گذره و این بهترین و دلچسب تری چیز تو این دنیاس .. 

عشق من برف رو امسال با ذوق دید .. چون پارسال خیلی کوچولو بود  .. かわいい のデコメ絵文字

 

 

امسال حسابی رفت تو برفا و هی می گفت بَف 

یه سرمای کوچولو خورد که خداروشکر الان خیلی بهتره 

هر روز یه کلمه جدید می گه و هر چیزی که بگیم و فوری می گه

مامان و بابا رو وقتی روی کاغذ می نویسم می خونه 

وقتی می گیم ماهان کوش : می گه اینااااش上・下 矢印的な。 のデコメ絵文字

و یا کلا هر چیزی که اون طرفا باشه .. وقتی می گیم کوش نگاش می کنه و می گه اینااش

وقتس حویونارو میبینه حسااابی ذوق می کنه

وقتی بهش می گیم مثلا : این مامانه منه .. اون طرفو می زنه میگه بلووو .. ماله منه

چیزای جدیدم که می گه :

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartپروانه : مَ ما مه    Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartخرگوش: اَ گوش

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartحمام : مَ موم       Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heart نان : نان

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartماشین : مایین     Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heart مورچه:مونه

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartکیمیا: میمیااا

بهش می گم منو دوست داری می گه : بـَــــیه 

عاااشق اینه که در ماژیک و باز کنه و ببنده . وقتی می خواد ببنده خیلی تکنیکی و یواش در ماژیکو

میاره جلو

وقتی شیر می خواد می گه دَ دَ دی .. نمی دونم دقیقا چه ربطی داره 

تو خونه یهو داد می زنه  ماااامااااان  .... دَ دَ دی

 

 

حال من خوب است،اما با تو بهتر می شود 

آخ....تا می بینمت یک جور دیگر می شوم 

 

 

 

یکشنبه همین هفته 15 دی به خاطر اومدن برف تعطیل شد و رفتیم بیرون

اینم چنتا از عکسای اون روز 

 

 

パステル のデコメ絵文字عمر مهربون من .. تو بهترینی パステル のデコメ絵文字

パステル のデコメ絵文字 من تنهایی فدای این لبخندت パステル のデコメ絵文字

 

 

笑顔と歌声で+世界を照らし出せ+行くぜっ!!+Let's+Go!!!+ももいろの のデコメ絵文字  میمیرم واست مرد من 笑顔と歌声で+世界を照らし出せ+行くぜっ!!+Let's+Go!!!+ももいろの のデコメ絵文字


 

غرق در فکر 

 

 

整理 のデコメ絵文字ناراحت از اینکه چرا پاهاش تو برفه整理 のデコメ絵文字

 

 

ハート かわいい 森ガール のデコメ絵文字جیگر این دندونای خرگوشیییتハート かわいい 森ガール のデコメ絵文字

 

 

                

ماهان در حال بازی

 

 

ماهکم در حمام .. همچنان عاااشق آب و حمومه

 

 

اینم عکس امروز 20 دی

که رفته بودیم بیرون

فوری خوابید و عکسی ازش نداریم

قربونت برم من عزیزکم星っ☆ のデコメ絵文字

 

 

ありっさlove のデコメ絵文字وقتی داره تلویزیون نگاه می کنه این شکلی وایمیسه جلو شありっさlove のデコメ絵文字

 

 

かわいいキャラクター動物 のデコメ絵文字همیشه خوب بخوابی نازنینمかわいいキャラクター動物 のデコメ絵文字


 

 メール のデコメ絵文字 خدایاا واسه همه چیز شکر

 

من از خدا که تو آفرید ممنونم

از آنکه روح به جسمت دمید ممنونم

ازآنکه مثل بت کوچکی تراشت داد

از آنکه طرح تنت را کشید ممنونم

در این غروب ، در این روزهای تنهایی

از اینکه عشق به دادم رسید ممنونم

چقدر خوب و قشنگی ، چقدر زیباایی

   من از خدا که تو را آفرید ممنونم 

 

めーる のデコメ絵文字  امروز 20 دی 92

ماهک من 1 سال و 2 ماه 26 روزه   パステル のデコメ絵文字 ゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهام مامان یسنا
21 دی 92 18:36
ماشالله به ماهان کوچولو شیرین زبون. قربونت برم عسلی. قربون اون خنده های نازت برم من تپلی جون. سحر جون عکس حموم و آب بازی ماهان تپلی رو گذاشتی حتما براش صدقه بزار.
س.ح.ر
پاسخ
فدای شمااا خاله جوون ..خدانکنه عزیزم .. چشم حتماا .. مرسی از مهربونیات یسنا جووونو ببووووس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 1:32
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
س.ح.ر
پاسخ
اوهووم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 1:33
الاهي من فدات شمممممممم ماهان جونم قربونت برم عكسات تو برف ها عاليييييي حمام عالي خواب عالييييييي علشقتتتتتتتتم در بست ... سحر جون حسابي ببوسش اسپند فراموش نشه
س.ح.ر
پاسخ
خدانکنه عزیززز دلم .. فدای تووو چشم فدات شم ممنووون
مامان سهند و سپهر
22 دی 92 13:34
ای جووووووووووونم کپلک خودم من اینو میخورمشششششششششش خیلی نازه ببوسش مامانی
س.ح.ر
پاسخ
قربون شمما خاله جووون ممنوووون
مامان بردیا(a)
22 دی 92 15:28
عاشقتم عزیز خالهعاشق اون عکستم جلوی تلویزیونعاشق حرفای جدیئتممممممممممممممم
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووونم .. شما عزیزی
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:28
ای جون دلممممممممممممممم قربونت برم خوشگل خوشتیپپپپپپپپپپپ فدای حرف زدنتتتتتت عسلمممممممممممم
س.ح.ر
پاسخ
خدا نکنه عزیزززم .. ممنووون خاله جووون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 22:53
اي سرنوشت اسباب بازیهایت بی جان نیستند آدمند می شکنند آرامتر..... دوسسسسسسسسسسستون دارم
س.ح.ر
پاسخ
ما هم شمارو زیاااد
مامان شایان
23 دی 92 1:15
خاله قربونت بشه چه ناز تلوزیون نگاه میکنی.نمیدونم چرا ولی چهره و چشمای ماهان جون پسر خودمو میاره تو ذهنم.
س.ح.ر
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون .. عزیزززمی شما..
مهدیه مامان امین
25 دی 92 0:06
ماهکم کارهات خیلی خوردنی شدی. الههی با این تی وی نگاه کردنت
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 6:49
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
س.ح.ر
پاسخ
قربون تووو .. شما هم هرکجا هستی سالم و سلامت باشی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 15:28
نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت......مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت وبه خدا گفت: گاهی یادم میرود كه هستی کاش بیشتر نسیم می وزید.....٠
مامان بهراد
3 بهمن 92 1:02
الهی قربون اون چشمای نازت برم من...واقعا هزار هزار ماشاالله کمته عزیزم...دورت بگردم با اون tvدیدنت عشقمممممم
س.ح.ر
پاسخ
خدا نکنه عزیززززم مرسی خاله جووون وای نگو تو رو جووون خدا نکنه عزیز دلم .. مرسی از این همه مهربونی
خاله ی آریسا
3 بهمن 92 8:46
برف برف برف بازی عزیزم کلی شیطون و شیرین زبون شدی چه خنده های شیرینی داری عزیزم
س.ح.ر
پاسخ
مرسی عززیییزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:48
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
س.ح.ر
پاسخ
قربون شما برم من
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:49
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
س.ح.ر
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 2:47
سلام سحر جونم خوبي؟؟ ماهان جونم خوبه؟؟؟؟ دلم براش تنگ شده لطفاً عكس جديد بزار ازش..... دوسسسسسستون دارم حسابي ببوسش از طرف من
س.ح.ر
پاسخ
سلام عزیزم .. قربونت برم خوبیم همگی چشم عزیزم .. هی می خوام بزارم وقت نمیشه .. زودی میام
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:21
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

س.ح.ر
پاسخ
فدای شمااااا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 20:46
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
س.ح.ر
پاسخ
قربون تو بررررم من