ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر پاییزی ما

آرزویم این است که " فقــــط " ، تو را داشته باشم....

1393/2/26 1:51
نویسنده : س.ح.ر
870 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  سلاااام به عشق کوچولوی خودمممممم

که همه زندگیمه .. 

که کنارش همه چیز خوبه

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartکه آرامش زندگیه

قربونش برم من که حسابی مرد شده  و همه کار می کنه .. حرفامونو کاملا درک می کنه 

این فسقلی که تا چند وقت پیش نمی تونست حرف بزنه الان همه چی میگه و ما هم از ذوقمون

...هی ازش سوال می پرسیم 

サイコー のデコメ絵文字دیگه جمله  سازی می کنی و کلمه ها رو خوب کنار هم می زاری

تراکتووور ،ماشین بزرگ

 .. چیزایی که کلی دوسشون داری و با دیدنشون ذوق می کنی

:این جمله ها چیزاییه که ما تو روز اغلب از شما میشنویم

(تَدَکتوره ایناها  ...ماشین بدوگ نیس ..     بریم تَدَکتوره بیاریم     .. تَدَکتوره خوابه )

از میوه ها طالبی و هندونه رو خیلی خیلی دوست داری .. یعنی میبینی دیگه شل میشی

حرفای جدیدتم اینقده زیاده که خیلی هاشو یادم نمیاد

جوراب : جولاب                        معصومه : مَنومه                              ترکتور:تَدَکتور

   برو مینَم                            عاشقتم : عاتقتم                        بروبابا   

آقاببخشید : آقا بِبَقیـــــد     زن عمو : نَنَمو            پیچ گوشتی: پی گوتی  

حاجی خرابه  

           شعرای : یه توپ دارم قلقلیه ، دوست دارم می دونی ... بارون میاد نم نم .. رو بلده 

( البته اینا اول شعرا بودااا)

وقتی یه کاری بدی می کنی خودت می گی اَدیت (اذیت ) ؟؟

یه جورایی داستانم تعریف می کنه .. مثلا وقتی یه جا هستیم نگاه می کنه کیا هستن

بعد هی می گه :

مامانی بوود .. بابا بوود .. عمو بود .. تَدَکتوره بووود

عاااشق پیچ گوشتی و آچارو ایناس

وقتی میخواد یه چی نشونمون بده آخرش می گه میبینی هااان ؟؟ 

ممممم

دیگه فهلا چیزی یادم نیس ... ولی اینو می دونم اینقدی دوستت دارم که حاضرم جونمم واست بدم

حالاااا

بریم سراغ عکسااا

عکس های جامانده ااز 13بدر

من کشته ی این نگاهتم

゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字

اگر تو نبودي عشق نبود

همين طور
اصراري براي زندگي
اگر تو نبودي
زمين يک زير سيگاري گلي بود
جايي
براي خاموش کردن بي حوصلگي ها
اگر تو نبودي
من کاملاً بيکار بودم
هيچ کاري در اين دنيا ندارم
جز دوست داشتن تو...

笑顔と歌声で+世界を照らし出せ+行くぜっ!!+Let's+Go!!!+ももいろの のデコメ絵文字نفس من تو بااااغ笑顔と歌声で+世界を照らし出せ+行くぜっ!!+Let's+Go!!!+ももいろの のデコメ絵文字

くるま のデコメ絵文字عشق من سوار بر ترکتووورくるま のデコメ絵文字

فرفره رو هم خیلی دوست داره .. کلی وقتا به بهمونه ی فرفره دیدن از خونه میاد بیرون

چند وقت پیش بابایی واست یه چرخ خرید .. کلی دوسش داریو باهاش بازی می کنی

笑顔と歌声で+世界を照らし出せ+行くぜっ!!+Let's+Go!!!+ももいろの のデコメ絵文字مبااارکت باشه قربونت بررررررم

パステル のデコメ絵文字اینم سوااار بر چرخ با لباس خواب مامانی

くるま のデコメ絵文字くるま のデコメ絵文字くるま のデコメ絵文字くるま のデコメ絵文字くるま のデコメ絵文字

パステル のデコメ絵文字パステル のデコメ絵文字یک هفته پیشパステル のデコメ絵文字パステル のデコメ絵文字 

در جستجوی مورچه

تو هفته ی قبل یه سفر یه روزه به اصفهان( اینجام سیتی سنتر

゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字اینجااا هم رفته بودیم پارک゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字

 

کلی عکس گذاشتماااااا

و در آخر

 .. اینم یه مدل خوابیدم ماهانم.. از خستگی رو شکم مامان

آخه من میمیرم واسه تو که بچه ه ه ه ه

همیشه خوب بخوابی نازنینم

Heart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms ofHeart.  Deco-mail pictograms of

و مثل همیشه 

خدا نوشت :::ハート かわいい 森ガール のデコメ絵文字

خدای من به خاطر همه چیز ازت ممنونم

خودت ماهانم رو سالم و سلامت نگه دار .. بدون غصه .. بدون درد

بدون هیچ ناراحتی

ما سپردیمش دست خودت 

Deco-mail pictograms of Tsu 〓 Heartهواشو  یا بهتره بگم هوامونو داشته باااش

شکرت

 

پسندها (7)

نظرات (15)

مامان کیان جون
27 اردیبهشت 93 3:00
قربونت برم با این شیرین زبونیات . من نمی دونم شما فسقلیا چرا عاشق آچار ،پیچ گوشتی هستین
س.ح.ر
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون واقعااا
مامان کیان جون
27 اردیبهشت 93 3:01
ماهان جونم عکسات خییییییییییییییییلی خوشگل شدن خوش تیپ کوچولو خیلی دوست دارم.
س.ح.ر
پاسخ
قرررربون شمااا .. ممنون ما هم شما رو دوست دارییییم
مامان مهدیه
29 اردیبهشت 93 15:43
جوووووونم آقا خوشگله که واسه خودش مردی شده و اینقده قشنگ حرف میزنه. ماهانم همیشه شاد باشی و سایه بابا مامان رو سرت عسسسیسم
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووووون لطف داری شمااا
الهام
30 اردیبهشت 93 17:00
ای جونم گل پسر تپلی خوشگل. قربونت برم تراکتور دوست داری شیرین زبون خاله. یسنا هم عاشق اتوبوسه هر جا ببینه با یه ذوقی میگه بوس چقدر معصوم و ناز خوابیده عزیزدلم. سحر جون ماهان رو از شیر گرفتی بی اشتها و بدخلق نشده؟ یسنا از وقتی از شیر گرفتمش خیلی بهونه گیر و بی اشتها شده نمیدونم چیکار کنم
س.ح.ر
پاسخ
مرسی عزیززززم .. اولاش چرا .. از وقتی کلا گرفته شد شبا تا صبح نمی خوابید .. یکمی هم بداخلاق اما چون از 3.4 ماه قبل کم کم نخورد یا مثلا فقط شبا خورد یکم واسش راحت تر بود یکم بگذره درست می شه عزیزم .. نگران نباااش
♥مرجان مامان آران و باران♥
31 اردیبهشت 93 13:10
سلام سحر جون همیشه به گردش عشق مننننننننن خوشتیپ جیگرررررررررررر دوستت دارم
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیز دلممممم ما هم شما رو دوست داریم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 19:23
سلاممممممم بر س ح ر عزيزم و گل پسر نازش ... من به فداي شيرين زبوني هات ناز من
س.ح.ر
پاسخ
قررررربوون شمااا برم خدا نکنه خاله جوووون ..
شیما مامان شاهین کوچولو
17 خرداد 93 17:56
ای جوووووونم خوشتیپ ما با یه پست جدید اومده مبارکت باشه 3چرخه جدید... اووووووف چ ماشین خوشگلی.... وایییییی چ باحال شدی لباس مامانی رو پوشیدی عزییییییییزم تو هم عشق تراکتوری بدتر از شاهین
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووون از عشق یه چیز اونور تر .. کلی از بین اون همه ماشین فقط ترکتور چی داره این ترکتور مگه ؟؟
پدر و مادر آروین کوچولو
18 خرداد 93 0:58
سلااااااااااااااام به مامانیه گل و پسر قند عسل که دوست دارم یه دل سیر بغلش کنم و ماچش کنم و بچلونمش قربووووووووون پسر ناز و خوشگل و خوش تیپم با اون کلاه خوشملش مامانی از طرفم لطفا یه ماچ گنده خدا نگهش داره بوووووووووووووووووووس بوووووووووووووووس
س.ح.ر
پاسخ
قربووون شما خاله ی مهربوون که اینقده به ما لطف دارین .. چشم خدا نکنه عزیزم شما هم آروین جون خوشکل رو ببوسین کلی دوستون داریم ممنون
مامان کیان
18 خرداد 93 3:41
خصوصی داری عزیزم
س.ح.ر
پاسخ
مرسی عزیزم
الهام مامان یسنا
18 خرداد 93 15:43
سلام سحر جون
س.ح.ر
پاسخ
خاله ی آریسا
21 خرداد 93 15:14
ماهان کوچولو چه شیرین زبونی شدی دلم خواست ماچت کنم عزیزم تازه منم کشته مرده ی اون نگاهان خوشگلتم
س.ح.ر
پاسخ
قربون شما خاله جووون عزیز دلمی شمااااا
زهرا ( مامان شایان )
22 خرداد 93 1:46
عزیییییزم چه ناز خوابیده گل پسر.. خدا همیشه پشت و پناهت باشه
س.ح.ر
پاسخ
مرسی مهربوووون
مامان الینا جونی
22 خرداد 93 17:08
سلام عزیزم به به چه پسمل ناز و خوشتیپی میبینم انشاا... که سالم و سلامت در کنار هم خوشی های زندگی رو تجربه کنید
س.ح.ر
پاسخ
سلاااام عزیزم .. ممنوون خاله جووون شما هم همینطور
سولماز
1 تیر 93 23:51
سلام عزیز شیرین زبون هر روز اقاتر وخوش تیپ تر می شه انشالله در پناه خدا بزرگ بزرگتر شود
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووونم
بارانــــــــا
3 آبان 93 15:51
سلام عزیزم پسرتون خیلی نازه ماشاله خدا براتون حفظش کنه بمنم سر بزنید نی نی ندارم ولی یه وبی دارم[
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزم .. چشم