ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پسر پاییزی ما

happy new year mahakam

1394/1/17 14:33
نویسنده : س.ح.ر
762 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدیم با کلی تاخیییر

سال نو همگی مبارک .. امیدوارم سال خوبی هم برای شما و هم برای ما باشه 

امسال سومین عیدی که ماهانم کنارمونه

و این بهتری عیدی واسه همه ی ما

قربون شکل ماهش بشم که مردی شده واسه خودش

این پست صرفا جهت تبریک سال نو بود .. دوباره برمیگردیم با یه پست مفصل 

 

Heart Smileهمه ی زندگی منی تو Heart Smile

 

 

خدا نوشت :

بازم مثه همیشه بابت همه چیز شکر .. ماهاکمو واسمون نگه دار

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان مریم
18 فروردین 94 7:49
سلام عزيزم. سال نو مبارك باشه . مثل هميشه خوش تيپ هستي. ماشين شارژي عرشيا شبيه همينه ماهان جون....
س.ح.ر
پاسخ
سلام .. ممنونم .. سال نو شما هم مبارک .. مرسی خاله جون کادوی تولد ماشینش
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 23:11
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
س.ح.ر
پاسخ
ممنونم .. سال نو شما هم مبارک ما هم برای شما بهترین ها رو آرزو داریم
شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 94 13:56
الهییییییییی خوشتیپ ما رو نیگاه سال نو مبارک
س.ح.ر
پاسخ
قربون شماا سال نو شما هم مبارک
مامان کوروش کوچولو
23 فروردین 94 20:09
سلام عیدتون مبارک مثل همیشه ماشااله خوش تیپی خاله جون
س.ح.ر
پاسخ
سلام .. ممنون عید شما هم مباااارک
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:58
سلام عزیز دلم سال نو مبارک باشه امیدوارم تعطیلات عید بهتون خوش گذشته باشه از راه دور میبوسمتون و براتون بهترینها رو آرزو میکنم
س.ح.ر
پاسخ
سلام .. فدای شما ممنونم. سال نو شما هم مبااارک عزیزم ما هم شما رو مبوسیم
تاپ
28 فروردین 94 12:38
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
خاله های آریسا
3 اردیبهشت 94 9:33
عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود ممممممماااااااااچ
س.ح.ر
پاسخ
ما هم همینطور عزیزم
مامان راضیه
23 مهر 94 16:00
قشنگ ناز خاله تولدت مبارک باشه..انشالا خدا همیشه لبخند را از لبانت نگیره...میبوسمت خوشحال میشم به دختر کوچولوی منم سر بزنین
س.ح.ر
پاسخ
فدای شما ممنونم .. چشم عزیزم