ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پسر پاییزی ما

تولد 2 سالگی عشقم

1393/7/29 15:51
نویسنده : س.ح.ر
2,489 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday PartyBirthday Party

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو

دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده 

روز تولدم برام فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم

دستتو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم...

آورده دنیا یه دونه اون یدونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمیسپاره دست همه 

تو نمیومدی پیشم من عاشق کی میشدم

به خاطر اومدنت تا جون دارم مدیون توام 

 

 

ماهانم تولدت مبارک عشق کوچولوی من

ایشالله 120 سالگیتو جشن بگیری نفسم

 خدا رو شکرررررررر که تو هستی

یه تعریف کلی و میریم سراغ عکسات :

اینکه تولد امسال عشق من با تم ترکتور بوود .. چوون ترکتور رو خیلی دوست داره

موقع تزیین تولد خونه نبود .. وقتی اومد کلی ذوق زده شده بوود

از چند روز قبلش هی خودش می گفت : تولد آقا ماهان مباااارک .. عشقم می دونسته تولدشه 

یه کمی بداخلاق بود تو گرفتن عکس ولی در کل عشق من معرکس

قربون شکل ماهش بشم .. کلی رقصید کلی بازی کرد 

made by Laie

made by Laie

یعنی من میمیرم واسه توووو عشقم 

اینجا سی دی گذاشته بوود دهنش می رقصید .. هرچی می گفتیم اینو بنداززز ...

وروجک شیطوووون من

 

خدا نوشت :

خدایااا خیلی خیلی ازت ممنونم .. بابت همه چیز .. چه خوب چه بد

شکر شکر شکر به خاطر داشتن ماهانم ،سالم بودنش ،خوب بودنش

همیشه در پناه خودت نگهش دار 

ما سپردیمش دست خودت

 

ماهانم : ایشالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیز دلم .. هیشه سالم ، سلامت

خیلی خیلی دوست دارمممممم ... جوری که خودتم فکرشو نمیکنی

(این پست و خیلی وقت نوشتم وقت نمی شد بزارم )

پسندها (6)

نظرات (20)

الهه مامان مبین
1 آبان 93 15:30
مبارک باشه عزیز دلم تولد 2 سالگیت . امیدوارم 120 ساله بشی خوشگلم . دستت درد نکنه سحر جون عزیزم . بهترینها رو براتون آرزومندم
س.ح.ر
پاسخ
ممنونم خاله جووون .. قربون شماا مهربوون
نی نی عکس
1 آبان 93 15:35
تولدش مبارک ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
س.ح.ر
پاسخ
چشم
الهام مامان یسنا
1 آبان 93 17:10
ماهان جونم تولدت مبارک 120 ساله بشی خوشگل خاله گل پسر نازنین. ماشالا هر روز آقا تر و تپلی تر میشی. قربونت برم. سحر جون ممنون که جویای حالمون شدی ما خوبیم درگیر شیطنت ها یسنا هستیم البته با اومدن پاییز یسنا زود به زود سرما میخوره و بیشتر درگیریم. انشالله گل پسرت رو داماد کنی جشن فارغ التحصیلی براش بگیری.
س.ح.ر
پاسخ
فدای شما بشم .. ممنونم خاله جووون .. آخی مواظب گل دختری باشید ممنونم ایشالله
خاله ی آریسا
3 آبان 93 16:19
عزیزم ماهان کوچولو تولدت مبارک نازنازییییییییی ابشالله 100 سالگیت عزیزم خمیشه در کنار مامان و بابا شاد و سلامت باشی خوشگل
س.ح.ر
پاسخ
قربووون شما برم .. ممنون خاله ی مهربووون
فاطمه
4 آبان 93 14:44
عزیزم تولده نی نی نازتو بهت تبریک میگم . من با اجازه اتون شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی ب ما هم سر بزن .
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزم .. چشم
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 21:17
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه عزیزم ایشالله 120 ساله شی قربوووووووووووووووووون خنده های خوشگل و نشاط آورت نم نولدت هم خیلی جالب و خوشمله دست مامان گلی هنرمندت درد نکنه
س.ح.ر
پاسخ
فدای شما بشم خاله ی مهربوووون .. ممنون عزیزم
مامان مهدیه
9 آبان 93 11:55
تولد آقا ماهان خوشگلمون مبارررررررررک. 120سال با شادی و موفقیت زندگی کنی جیگر طلا
س.ح.ر
پاسخ
قربووون شماخاله جوون .. ممنونم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 آبان 93 11:01
ای جووووووونم تولدت مبارک ای ول دقیقا همون چیزی که عاشقشه تم تولد انتخاب کردی یه جورایی مثل تم انتخابی تولد شاهینه ک قراره طراحیشو شروع کنم تولد جالبی بود مخصوصا کیک تراکتور خیلی باحاله
س.ح.ر
پاسخ
فدایی شمااا بشم خاله ی مهربون .. آره کلیم ذوق کرد ، خیلی خوبه اینجوری.. قبلش ولی نزارین ببینه
زهرا مامان شایان
17 آبان 93 1:59
تولدت مبارک عزیز دل خاله
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزم .. مرسی خاله جوون
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 آبان 93 1:17
ای جونممم قربونت برم من تولدت مبارک با تاخییییر فدات شم ببوسش عزیزمممممم ایشالا 120 ساله بشییییی
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جووون .. قربون شما برم
گوگـــــــــــــولی
26 آبان 93 16:07
آخـــــــــــــــــــــی ناززی تولدت با تاخیر مبارک قنـــــــــــــد من ایشاله تولد 120 سالگیــــت اینم ناقابل از طرف مـــــــــــــــــــن فداتــــــــــــــــ
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیزم .. قربون شما مهربووننن
ساناز و معصومه
28 آبان 93 10:08
تولدت مبارک ماهان کوچولو البته به قول خودت : آقا ماهان
س.ح.ر
پاسخ
ممنون خاله جوون
مامان مریم
28 آبان 93 13:08
تولدت مبارك ماهان عزيزم. انشاله 120 ساله بشي عزيزم . چه تم بامزه اي . خيلي قشنگ شده
مامان کوروش کوچولو
18 آذر 93 5:10
مبارک باشه تولدت خاله ، تولد 120 سالگیت انشااله ، چه کیک خوشکلی هم داشتی ، دست مامانی هم حسابی درد نکنه ، عاشق لباست شدم عروسک
س.ح.ر
پاسخ
قررربون شما برم .. ممنونم .. قابل نداره
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 19:37
سلام عزیزم... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. لطفا کد 40 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید.. ممنونت میشم
س.ح.ر
پاسخ
چشم حتما عزیزم
الهه مامان مبین
30 آذر 93 0:23
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یلداتون مبارک دوست عزیزم
مامان مریم
21 دی 93 9:11
تولدت مبارك باشه عزيزم. انشاله كه 120 ساله بشي . دست مامان بابا درد نكنه كه تولد با شكوهي برات گرفتن
س.ح.ر
پاسخ
ممنون عزیز دلم
تاپ
10 اسفند 93 18:48
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:42
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:07
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد