ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پسر پاییزی ما

سکانس اول

1392/1/8 1:13
نویسنده : س.ح.ر
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهانم

از امروز تصمیم گرفتم واسه تو که یه امید شدی تو زندگی من بنویسم .. از روزایی که کنارتم .. از لحظه هایی که پیشمی و من اون لحظه رو با دنیا عوض نمی کنم.

هر ثانیه ی با تو بودن واسم یه دنیا ارزش داره .. شاید هیچ موقع اینجا رو نخونی اما من می نویسم واست

دوست دارم ماهانم خیلی بیشتر از اونی که فکرشو کنی دوست دارم

امروز دقیقا ١٦٣ روزه شدی و خدارو به خاطر بودن و داشتن تو هزاران بار شکر می کنم ..

مرد کوچولوی من

بودن تو آدمو از غصه دور نگه میداره و یه جورایی یه انرژی هستی واسه ادامه دادن به زندگی

یه انگیزه یا یه .....

یه فرشته که نمی تونم وجودتو یا اون حس بودنتو به زبون بیارم

همه از حضورت خوشحالن و خیییییلی دوست دارن

و اینکه .....

چقدر خوبه که تو هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
8 فروردین 92 0:35
سلام عزيزم
انشالله خداي مهربون پسرنازت و هميشه شاد و سالم برات حفظ كنه


سلام عزیز دلم .. ممنون
پسر خودم نیست .. پسر داداشمه
شهرزاد
22 فروردین 92 13:31
خوش اومدی خانومی چه عمه ی خوبی داره آقا ماهان خدا نصیب کنه !