ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

پسر پاییزی ما

گزارش تصویری از 6 ماه گذشته تا به امروز

1392/1/9 0:39
نویسنده : س.ح.ر
390 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماه است که می دانم بی قراری چیست

مهربانی چیست

عشق چیست

شش ماه است که می دانم آواز چیست

راز چیست ...

چشمهای تو شناسنامه مرا عوض کردند

من با تو متولد شدم

164 روزگیمان مبارک       مرد کوچک من

 

وجودت را از خدا ممنونیم

خدارو شکر که هستی

و عکسهای ماهان از لمس بودن در این دنیا تا به امروز ( ماشالله یادتو نره)

 

niniweblog.comروز ابتدای بودنت..niniweblog.com

 

 

 

 

روز اول

 

 

niniweblog.comاولین ماهگردniniweblog.com

 

 

عشق من

 

 

niniweblog.comدو ماهگی عزیز دلمniniweblog.com

 

 

عزیزم

 

 

niniweblog.comدو تا سه ماهگی  گل منniniweblog.com

 

 

بزرگ شدنت را شکر

 

 

niniweblog.comسه تا چهار ماهگی ماهانniniweblog.com

 

چه خوب که بزرگ شدنت را هستمو به چشم می بینم

 

جااااانم

 

 

niniweblog.comچهار تا پنج ماهگی ماهان منniniweblog.com

 

 

و....

 

تا به امروز که بالنده تر و زیبا تر شدی

و گرمای وجودت ما را به وجد آورده

عید امسال با حضور پاییزی تو بهاری تر شد

بی شک امسال زیباترین بهار خواهد بود niniweblog.com

دوستت دارم زیبا روی منniniweblog.com

 

 

قربون او چشمای خوشکلت

 

 

 وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

★ خاله مرجان ِایلیا ★
9 فروردین 92 12:47
سلام عمه جون!!!!!!!!!!من خیلی خوشحال شدم که اومدین پیش ما!!!!!!نمیدونی من چقد خوشحال میشم مث خودم عمه یا خاله پیدا میکنم!!!!!!!!!
اگرموافقی باهم تبادل لینک بکینم؟

این آقا ماهانتونم خیلی جیگره خدا حفظش بکنه!


عزیزم من لینکت کردم
maman bahar
24 فروردین 92 1:10
آح من عاشق اون چشمای فضولتم