ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسر پاییزی ما

ماهک 7 ماه و 10 روزه ی من

1392/1/29 13:25
نویسنده : س.ح.ر
491 بازدید
اشتراک گذاری

روز ها با کنار تو بودن سپری می شه و روزهای قشنگ تری رو با وجود تو داریم

واکسن 6 ماهگی رو هم زدی و وارد 7 ماهگی شدیniniweblog.com

باز هم خدارو شکر می کنم که تو رو بهمون داد امیدوارم خودش همیشه نگهت داره و مواظبت باشه فرشته ی کوچولوی منniniweblog.com

روزی که واکسن زدی یه کوچولو تب کردیniniweblog.comولی با وجود استامینوفون خداروشکر درجه ی تبت بالا

 نرفت اما ناآروم بودیniniweblog.com

.. خداروشکر که گذشتniniweblog.com

این روزها حسابی شیطون شدیniniweblog.comو کلی باهامون تعریف می کنیniniweblog.com

ما هم با یه حرف کوچیک زدن از تو یه دنیا واست ذوق می کنیمniniweblog.com

جدیدا یات گرفتی می گی : دَدَدَدَدَدَ     niniweblog.com

هنوزم خبری از دندونت نیست .. با روروئکت دیگه کامل حرکت می کنیniniweblog.comو خوشحال از اینکه داری راه می ریniniweblog.com

 امروز صبحم مامان جون مامانیت رفتن مکه . خدا به همراهشون niniweblog.com

 خلاصه اینکه عزیز یه دونه ی خودم

خیییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییی دوست داررررررررم niniweblog.com

 

چنتا عکس از عشق من

 

تلویزیون دیدن رو خیییلی دوست داری و اگه حوصله داشته باشی تا کلی وقت سرگرمیniniweblog.com

niniweblog.com

قربون شکل ماهت بشم من نفسم niniweblog.com

 

اینجا هم سواره ماشین شدی ..کلا ماشین و دوست داریniniweblog.comهمین که سوار می شی خوابت می بره niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.comتو همه زندگی منیniniweblog.com

دیگه تقریبا می تونی بشینی ولی خسته می شی کج میشی دیکه .همینم که میشینی میری سمت شست پات

 

 

چند روز پیش تو خونه حوصلت سر رفته بود بردیمت تو حیاط .. کلی ی ی ی ذوق کرده بودی

و با روروئکت بازی می کردی

niniweblog.com

 

یعنی عاااااااااشقتمniniweblog.com

اینجام مامانی داشت بهت غذا می دادniniweblog.com

 

من پشت سرت بودم می خواستم ازت عکس بگیرم هی برمیگشتی ببینی من دارم چیکار میکنم

           الهی من دورت بگرررررددددمniniweblog.com

 

 

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رها
31 فروردین 92 19:57
اااااااااای جون دلم عزیزم ماشالا چه گلی خداحفظش کنه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 اردیبهشت 92 13:07
عزیزم خدا حفظش کنهگل پسمل رو
★ خاله مرجان ِایلیا ★
2 اردیبهشت 92 0:15
سلام عمه سحر جون!خوبی؟ماهان طلا خوبه؟وای که دلم رفت با دیدن عکساش!خصوصا اون روروئکیاااااااااا! راستی *منو ایلیا با یه پست ویژه به روزیم*
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 1:41
عزيزممممممممممم چه عكساي خوشگليييييييييي چه ناناز شديييي 1سر عسلللللللل
zohre,mamane kiyan
3 اردیبهشت 92 12:25
che pesari man shoma ro link kardam
maman bahar
4 اردیبهشت 92 15:46
نفسم خوردنی مرسی که بهمون سر زدی
مامان مينا
9 اردیبهشت 92 17:31
عزيز دلم عكسات خيلى بانمكن ماشالا خيلى نازى
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:25
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
رستمی
23 اردیبهشت 92 10:17
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مامان سید عرشیا
29 مرداد 92 22:17
ماشالله چه گل پسر نازی. حتما هر روز براش صدقه بده عزیزم. پسر من هم تقریبا هم سن و سال پسر شماست. تازه روروئکش هم شبیه ماهان جونه. قالب وبلاگش هم همین طور خدا حفظش کنه