ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پسر پاییزی ما

کنار تو درگیر آرامشم..!

1392/2/26 0:29
نویسنده : س.ح.ر
491 بازدید
اشتراک گذاری

همه ی زندگی منی توووو

 

همه ی زندگی من هفت ماهگی رو تمام کرد وارد هشت ماه شدniniweblog.com

خدیاااااا شکرت واسه داشتن همچین ماهکیniniweblog.com

عزیز روزگار من

هر چقدر از شیرینی در کنار تو بودن بگم بازم کمه امااااا بیشتر موقع ها می گم چقدر خوبه که تو هستی

دلخوشی من

یه جاهایی وقتی ادم کم میاره وقتی نا امید می شه وقتی دیگه نمی کشه وجود بعضی چیزاا

شاید کمک بزرگی باشه واسه امیدوار شدنش

تو همون امیدی واسه من

همون چیزی که تو بدترین شرایط هم می شه کنارش خوشحال بود

حتی خندید

وقتای که یه عالمه گریه داری

تو واسه من بهترین موجودی توی این دنیاااا فرشته ی مهربووووونمniniweblog.com

 

فرشته کوچولووو

+این روزا حسابی شیطون شدی که من عاااااشق شیطونیاتمniniweblog.com

دندوناتم در نیومده و حساااااابی داره اذیتت می کنهniniweblog.com

چند روز تب داشتی و درست غذا نمی خوردی و نا آروم بودیniniweblog.comکه خدارو شکر الان خییییلی بهتری

کاش زودی در بیاد دندونای خوشکلت عزیییزکمniniweblog.com

 

 

کلی هم واسمون تعریف می کنی و جیغ می زنی که فقط آدم دلش می خواد درسته قورتت بدهniniweblog.com توی خوابم کلی می خونی .. با چشمای بستهniniweblog.com

مامان جونمم از مکه اومد و کلیییییییییییییی سوغاتی گیرت اومدniniweblog.comدستش درد نکنه

 

قربون این چشمای شیطونت بشم منniniweblog.com

 

 شیطون من

niniweblog.com

 

چند روز پیش رفتییییم پارکniniweblog.com

اولش تو کالسکه نشسته بودیو نگاه به ماشینا می کردیniniweblog.com

هر دفعه ایم یه چیزی می گفتیniniweblog.com

تا اومدیم که برسیم به پارک خوابت بردniniweblog.com

تمام طول مسیر این شکلی بودی

 

 

وقتیم رسیدیم این شکلی

 

 

یه نیم ساعتی لالا بودی

وقتی پاشدی تعجب کرده بودی که کجا اومدی

هنوز تو فاز خوابی

دورررررت بگرررردم

 

غذا خوردی خوش اخلاق شدniniweblog.com

جوووووووووونم

 

بعدشم رفتیو سوار اسباب بازی شدیniniweblog.com

اول کلیییییی تعجب آخراش دیگه فهمیده بودی چیه شیطونی می کردیniniweblog.com

فدای این اخم کردنات مرد منniniweblog.com

 

 

اینجااا تازه فهمید چیه جریانش

 

سواره سرسرم شدی .. دوست داشتیniniweblog.com

 

این عکسم واسه جمعه هفته پیش

رفته بودید بیابووون

تو این عکس داشتی می گفتی

دددددددد

میمیرممممممم واااااست ماهانم

 

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 1:04
اي جونم چه عكساييييييييي دلم رفت تپل خوشگلم هزار ماشالااااااااااااااااااا
maman bahar
1 خرداد 92 0:16
اولین نظر رو واسه این پست من دارم میدم میخوام بگم که اولیییییییییییییییییییییییییییی جیمل اون چمشاتو بخورم من
مامان محمدرضا
1 خرداد 92 9:20
سلام عمه جون
ماشاالله به اقا ماهان خیلی گل ونازه وااااااای دلم میخاد بخولمش اندازه محمدرضا توپولوه
بازم بهمون سر بزنید با اجازه لینک شدید


شماااا هم لینک شدید
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:40
روز پدر مبارككككككككككككك
مامان مينا
6 خرداد 92 15:38
قربونت بشم ماهان جونم من شما رو خيلى دوست دارم خيلى ماشالا شيرين هستى افرين بسملى ناناز
مامان سارا
6 تیر 92 1:39
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)