ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسر پاییزی ما

با بودنت زمانه ام سر و سامان گرفته است

1392/4/7 14:22
نویسنده : س.ح.ر
403 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر ما هشت ماه و 15 روزه شده واسه خودش یه مردی شدهniniweblog.com

کلی شیطون شده هر روز یه کار جدید می کنه

چهار دست و پا نمیره اما وقتی یه چیز جالب مثه کنترل جلوش باشه سینه خیز حرکت می کنه با کمک

شصت پاشniniweblog.com

دندونشم هنوز خبری ازش نیست اما لثه هاش انقد سفت شده که راحت همه چیو میتونه بکنه،وقتی

یه چیزی میزاری دهنش یه دفه یه تیکه ی بزرگشو می کنه

فقطم جیغ می زنه

کلمه جدید یاد گرفته و وقتی می گه آدم دلش می خواد قورتش بدم

تَ تَ  

 به مامان می گه ماااا

بابا : بَ بَ

کلیم حرف میزنه که ما معنی شو نمی فهمیم

تااازه یاد گرفته وقتی می ذاریمش رو مبش خودش برمیگرده میاد پایین

کناره مبلم که وایمسه خودش راه می ره

عاشق آب بازی و وقتی میره حمام به زور میاد بیرووونniniweblog.com

عشق منه دیگه  ه ه ه ه ه ه ه ه

اینم کلی ی ی ی عکس از ماهانم

قلبون او لبات بشم من عشقمممممniniweblog.com

 

جوووووووووووووووونمی توووniniweblog.com

 

فدای این جذبت بشم مرد منniniweblog.com

 

عمر من تو حماااامniniweblog.com

 

یه روز خوب تو پارکniniweblog.com

 

خوشتیپ منی ی ی ی یniniweblog.com

 

 

موتور سواری

 

خیلی ی ی ی ی ی دوست دارم کوچولوی من

 

عااااشق این عکستم .. پاشوووو نیگاااniniweblog.com

 

 

وقتی بهش می گیم ماهان چاکریم دستشو اینجوری میاره بالااniniweblog.com

 

 

مراحل پایین اومدن وروجک از روی مبل

 

 

هورااااااااااااا .. موفق شدمniniweblog.com

 

قربون چشمات بشم من خودم تنهااااااااااااااااniniweblog.com

من رسماااااا عاشقتممممم

در حال تلویزیون دیدن .. ببین پشه های نامرد چیکار کردن دستتوniniweblog.com

 

می خواد دسته مردرو بگیره ه هniniweblog.com

 

 

 چقد طولاااانی شد این پست

زندگی من

ببخش اگه تند تند آپ نمی کنم اینجارو

هر دفه می خوام بیام جورر نمیشه

خییییلی دوست دارم فرشته ی مهربون

خدارو هزاران بار شکر که تورو بهمون داد

امید زندگی من

خیلییییییی دوستت دارم

 

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدرضا
7 تیر 92 14:43
واااااااییییییییی دوست دارم این گل پسری رو بچلونمش سلام دوست خوبم محمدرضا جون تو جشواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده ،خوشحال میشم بهش رای بدین فقط کافیه کد231 روبه شماره 20008080200 پیامک کنید مرسی از همراهیتون.
الهام مامان یسنا
8 تیر 92 19:19
ماشالله خدا حفظش کنه خیلی شرین و بامزه است. چه چشم های درشتی داره توپولی خان. برای ماهان خوشگله. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
خاله ی آریسا
11 تیر 92 8:34
واااااااااای عزیزم چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه . راستی مامانی اسپند یادت نره کلی لذت بردم از وبلاگی به این قشنگی . مرسی که بهمون سر زدین . اگه موافقین همدیگرو بلینکیم
بابای یسری جان
13 تیر 92 12:18
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مرجان مامان اران
15 تیر 92 14:58
ای جانممممممممممممممم تپلک خوشگلممممممم ماشالاااااااااااااااا چه عکسای خوشگل و خوردنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان مينا
19 تیر 92 12:22
واىىىىىىىىىىىىىىىىى كه چقدر تو نازی عزیزم خدا حفظش کنه
الهام مامان یسنا
24 تیر 92 18:32
سلام دوست خوبم. خوشحال میشیم از آلبوم تولد یسنا جونم دیدن کنید. مرسی برای ماهان عزیز
مامان آروین
25 مرداد 92 23:21
قربووووووووووووووون چشمهای نازت کپلکم ماشالله هزار ماشالله


خدا نکنه خاله جوووونی
مامان سهند و سپهر
31 مرداد 92 10:00
سلام عزيزم ممنون كه لطف داشتي به ما.

وايييييييييي خوردني هزارماشالا اين گل پسرت. الهي بگردم كلوچه خودمه . چقد تو دل بروئه . خيلي عكسهاش نازه . مثه خودش. خدا نگهش داره براتون

من كه عاشقش شدم




مرسی خاله جووونی