ماهان ، زندگی منماهان ، زندگی من، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پسر پاییزی ما

ماهانم ،آرام جاااانم

1392/5/17 21:30
نویسنده : س.ح.ر
366 بازدید
اشتراک گذاری

می میرم واسه این خنده هااات

 

دلخوشی این روزهای من

تو زندگی

وقتی یکی تو دنیا هست که وقتی پیششی به هیچی فکر نمی کنی جز خودش

وقتی ساعت ها در کنارشی و متوجه گذشت زمان نمی شی

وقتی دلت از همه پره حتی از خوده خدا و خیلی داغونی و اون که هست عین خیالت نیس

وقتی که معصومیت تو چشماش به اندازه ی همه ی دنیا آرومت می کنه

وقتی که پیشته میگی گوره بابای بقیه

این بهترین حسٍ واسه آدم

بهترین حس امید واسه گذشتن از همه ی نا امیدیا

کنار گذاشتن همه ی فکرای اراجیفی که میاد تو ذهنتو میره

تو همون حس قشنگی

همونی که لحظه هارو می شه در کنارش خیلی خیلی خوب بود

شاید کوتاه باشه زمانش اما واسه یه نفس گرفتن از هوای تو واسه یه کوچولو زندگی کافیه

من دلم به همین خوشه

من دلم به تو خوشه

به تویی که وقتی هستی از ته دل ذوق دارم

زندگی با وجود تو آروم تره .. راحت تره ..

میمیرم واسه نگاهت،واسه لبخندت

واسه کلمه هایی که می گی

واسه عمه گفتنت که همون موقع دلم می خواد جونمم واست بدم

واسه مامان گفتنت

واسه بابا گفتنت

واسه آپ گفتنت که اینقدر می گی تا لیوانه آب برسه به دستت

واسه ثانیه ثانیه هایی که در کنارتم جوون میدم

همیشه بمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان یسنا
17 مرداد 92 13:23
عزیزدلم امیدوارم خدا همیشه این گل پسر خوشگل رو صحیح و سالم براتون نگه داره. قربونش برم خیلی نازه.
محمدرضا
23 مرداد 92 22:18
مامان آروین
25 مرداد 92 23:20
ایییییییییییییییییییییییی جوووونم پسر شیرینم . ممنووووووووووووووون خاله سحر جون مهربونم که با نظرهای زیباتون همیشه ما رو خوشحال می کنید . این پسر خوشگل و کلوچه خوردنی رو از طرفمون ماچ بارونش کنید
مامان مينا
30 مرداد 92 15:38
ای جونممممممممم قربونت بشم خاله جون چقدی تو ماهی چه عکسای خوشملی تولد گل بسری هم مبارک


مرسی خاله جوووون